Önkormányzati elektronikus ügyintézés
2018. január 1-je óta Kéleshalom Községi Önkormányzat Nyomtatványait az alábbi linken találják meg, mert az Önkormányzat áttért az Elektronikus Ügyintézésre:
https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap
Kérjük ügyeik intézéséhez az Elektronikus ügyintézést használják az Önkormányzati Hivatali Portálon keresztül, melyhez Ügyfélkapus azonosítás szükséges.
1. https://www.youtube.com/watch?v=HUVBW-I4KpQ
2. https://www.youtube.com/watch?v=SVrS8mKM5As
3. https://www.youtube.com/watch?v=CozRxAKvsNU
4. https://www.youtube.com/watch?v=ZBJ-tAHXKXE
5. https://www.youtube.com/watch?v=txf1V52_ilY
6. https://www.youtube.com/watch?v=VD1WFLI__WU
7. https://www.youtube.com/watch?v=p0ge6K_Mjsg
Tisztelt Ügyfeleink!
A közigazgatási perekben, illetve a jegyző birtokvédelmi ügyben hozott határozatának megváltoztatása iránti perekben a jogi képviselővel eljáró fél és a belföldi székhelyű gazdálkodó szervezet számára kötelező az elektronikus kapcsolattartás 2016. július 1-től.
Ezekben a perekben a keresetlevelet elektronikus úton az elsőfokú közigazgatási határozatot hozó szervnél, illetve a birtokvédelmi határozatot hozó jegyzőhöz kell benyújtani. Ennek megfelelően Hivatalunk az alábbiakban közzéteszi az ehhez szükséges elektronikus űrlapokat.
Az elektronikus nyomtatvány kitöltéséhez szükséges ÁNYK program letölthető a NAV honlapjáról:
http://www.nav.gov.hu/nav/
Elektronikus Ügyintézés
A jelenleg elérhető szolgáltatásaink: